המשרד נוסד מתוך הכרות מעמיקה עם המגזר העסקי ומתוך הבנה כי בפלח שוק זה, יש מקום וצורך לבצע שינויים בהתנהלות אשר יובילו לניצול מקסימאלי של המשאבים .
"המשרד" מתמחה בניהול משרדים ועסקים תוך כדי מתן דגש לתהליכי גבייה, ניהול דו"חות שעות וכספים באופן שוטף, שירותי מזכירות מקיפים וניהול יומן במיקור חוץ.
"במשרד" בוצע תהליך חקר יסודי בכדי ללמוד את אופי התנהלות המגזר העסקי ולבחון את צרכיו בכדי "לייצר" את הפתרונות היעילים והאפקטיביים ביותר.
מתוך הבנה זו, נבנו מודלים עסקיים לניהול זמן, ניהול תקציבים, עובדים, שעות, הכנסות ועוד אשר הוכיחו עצמם "בביתם" של עשרות עסקים אשר אימצו את השימוש בהם.
אופי עבודתו של "המשרד" נתן מענה לצורך לקצר זמני תגובה, לחסוך בעלויות ובהשקעת משאבים בקורסים והכשרות של עובדים לטובת התפקידים הנ"ל.
אנו מאמינות כי שילוב של אמינות שקיפות ומקצועיות יחד עם משאבים טכנולוגים חדישים הכוללים אתר מהמתקדמים בארץ , יאפשרו לך להנות מפלטפורמה ניהולית ,אסטרטגית ,שיווקית ותפעולית של העסק.
באתר "המשרד" מוקצה לכל לקוח שטח אישי מאובטח בכדי שנוכל לנהל יחדיו ממשקי עבודה משותפים זמינים ויעילים אשר יאפשרו לך לחסוך זמן וכסף וישאירו לך פנאי לדברים החשובים באמת!
"המשרד" הוקדם והתפתח בכדי לתת מענה אדמיניסטרטיבי מקיף לבית העסק שלך בהתאם לסוגו ובהתאם לשירותים אותם הוא מציע.
לשם כך, דאגנו לייצר בעבורך את המערכות המתקדמות ביותר בתחום ניהול משרד, תהליכי גבייה, הפקת דוחות ושירותי מזכירות.
"המשרד" מקנה שירותי ערך מוסף לבעלי עסקים שלקחו את עולם ניהול המשרד למחוזות אחרים שטרם נראו בענף "מיקור חוץ".
אנו מספקים שירותי משרד מהמתקדמים בתחום.
כחלק מהחזון שלנו ב-"משרד", אנו מאמינים ב:נוחות, פשטות ושקיפות ולכן דאגנו שמערכותינו המתקדמות ייבנו בהתאם לדרישה.
אתם, כלקוחות "המשרד" נהנים מפאנל המנהל את העסק שלך הכולל: שטח אישי באתר הבית שלנו שבו תוכלו לראות בכל זמן נתון את נתוני העסק שלכם, קרי: שעות עבודה של העובדים, יומן שיחות נכנסות, תהליכי גבייה ועוד...ובנוסף: שמירת כלל הנתונים הללו בענן בכדי שתוכלו לחזור ולצפות בהם שוב במידת הצורך, לצפות בתהליכי העבודה השוטפת והתקדמותה והעברת מסרים והנחיות מה שיוצר שקיפות מלאה והבנה של כלל השותפים לעשייה במטלות ובלוח הזמנים.
"כדי ליצור סטנדרטים חדשים, דרוש משהו שהוא לא רק טיפה שונה. צריך משהו שהוא באמת חדש ושבאמת יתפוס את הדמיון של כל האנשים" (ב. גייטס).
שמי, קרן, בת 30, נשואה לתמיר ואימן של שיר וליהיא.
הנני בוגרת לימודי פסיכולוגיה ומשאבי אנוש.
מאחוריי כ-10 שנות ניסיון בענף שירות לקוחות, יחסי ציבור, כוח אדם ואדמיניסטרציה בחברת תקשורת גדולה בישראל.
עוד בזמן היותי עובדת שכירה, "הושטתי ידי אל העצמאות" ופתחתי את העסק הראשון שלי. סנונית ראשונה בדרך לעצמאות. מיד בתחילת דרכי, הבנתי את חשיבותם של ניהול זמן נכון ואת כוחה של ההתמדה.
בתחילת דרכי כעצמאית חיפשתי כלים, עצות ורעיונות מסובבי בפלח השוק העסקי בכדי לייעל את המשאבים אשר היו ברשותי על מנת להגיע להצלחה. מתוך התמודדות רבת שנים בשוק החופשי ולאחר שעות מרובות של חשיבה, ניסיון, מיקוד ואין ספור לקוחות מרוצים החלטתי לחלוק את הידע שרכשתי ולהמיר אותו לכלים שימושיים שיוכלו לסייע לבעלי עסקים אחרים.
אלו ועוד תוך כדי שיתוף פעולה עם הטובים ביותר מאנשי המקצוע הובילו ל-"לידתו" של ה-"משרד" המביא איתו עולם אחר וחדשני לפלח השוק העסקי, מקצועי ואטרקטיבי הרבה יותר מהמוכר והידוע.
"להתאחד זו התחלה, להישאר מאוחדים זו התקדמות, לעבוד יחד- זו הצלחה!" (הנרי פורד).
שמי מיטל, בת 34, נשואה לאבי ואימן של טליה ואדל, בוגרת לימודי אדריכלות ומערכות ניהול ממוחשב.
מאחורי כ-14 שנים בתחום הניהול הקמה והפעלת מוקדים למגזר העסקי והפרטי. הקמתי מערך "קבלני חוץ" ולקחתי חלק נרחב בתהליך הצטרפותם לחברת תקשורת . ניסיוני בתחום כלל בנייה והובלה של תהליכים רחבי היקף בנושא מכירה
ושירות מעולם המוקדים הטלפונים.
התמחות בבנייה והקמה, בקרות איכות ומדדים, שיפור ביצועים ונתוני רווח והפסד, חניכת מצטרפים חדשים מתן ליווי, תמיכה ותחזוקה לבעלי עסקים.
לאחר שנים רבות בהן עבדתי אל מול המגזר העסקי והכרתי את התנהלותם של עסקים רבים על בוריים, הבנתי את פשטות הכלכלה במגזר זה וכי ישנה דרך קלה, פשוטה וזולה יותר שיכולה לתרום רבות לבעלי עסקים. וכך נולד הרעיון
להקמת "המשרד".
אני מאמינה שבמציאות של ימינו, הקדמה והפתיחות- ה-"משרד" הוא פתרון "שקט" לכל בעל עסק שמעוניין במקסימום תוצאות במינימום הוצאות.